tisdag, januari 29, 2008

Många bloggläsare

Först och främst, hej Victoria! Visst vet jag vem du är :)
Och hej till alla ni andra 708 som läser bloggen också!

Totalt har bloggen visats 2 996 gånger och jag kan inte sluta förundra mig över hur klichéer fortfarande gäller. De två blogginlägg som hittills haft flest läsare är det om nattvardsbråket och det inlägg där jag påstår att politik är sexigt (98 respektive 73 unika besökare). Kyrka och sex lockar alltså er att läsa.

På kartan ser du från vilka städer besöken kommit.

Klicka gärna på kommentarraden här under och skriv in vem du är och var du bor, så får jag veta vem som är regelbundna bloggbesökare!

5 kommentarer:

Mimmi sa...

Ja du jag läser din blogg men vet inte om jag läst någon av dessa inlägg eller så kommer jag inte ihåg det.
Ha det gott
/Mimmi

Anonym sa...

Hej Björn!

Jag tror att du vet vem jag e å varifrån jag kommer, men jag tänkte ändå ta å skriva att jag besöker din blogg ganska ofta! :-) Hoppas ni har det bra!

My i Nykarleby

Anonym sa...

Hej Björn!

Du vet vem jag är å var jag bor, men jag tänkte lämna ett spår av mig å säga att jag besöker din blogg ofta! :-)
Hoppas ni har det bra!

Anonym sa...

Hej. Måst lämn en kommentar no ein gang. :) Ja hitta din blogg fö kanshi en mååna saan å bakett he läser ja regelbundet. Grattis förrestn till giftemålet, ja har int sett de saan he å fått möjlihet att gratuleer. :) Hälsningar från den 2 år yngre kvinnliga (låter gammalt hedee :) ) radhusgrannen i hembyn.

Anonym sa...

En regelbunden besökare kan jag nog kalla mig efter att ha hittat din blogg. Kul att du vet vem jag är :) Studerar för tillfället i Helsingfors, bara så du vet. Fick du min bloggadress? annars så kommer den här: www.bloggen.fi/vachevar