måndag, augusti 13, 2007

Sniffel

Huvudvärk, svullna lymfkörtlar i halsen och lättirriterad. Syndens pris eller priset jag får betala för att ha struntat i det fina vädret idag? Vilket som, det är synd om mig. När jag blir sjuk blir jag mer stereotyp man än jag någonsin annars lyckas vara ;)

Mamma ringde i kväll och berättade att det åskade riktigt ordentligt i Jakobstad. Önskar att vi vore där. Vattenmassorna som Jakobstads tidning skriver om är den tråkiga bieffekten av riktigt ljuvliga åskväder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars liten, vilket syndastraff att vara uslig när du har semester än och dessutom verkar ha bästa beachvädret! By the way, 75 days left... Jippii! Ska förtjäna nåt otroligt denna vecka har jag bestämt, så man kan lyxa sen på semestern. Hoppas att du kryar på dej! Ska bli kul att läsa om dej här. Nu ska jag lägga mej "brevär" ert barnbarn. Nati nati!