torsdag, augusti 23, 2007

Good morning sunshine!

Uppe med tuppen. Antagligen första gången i år. Tvi vale. Jag är en nattmänniska, här sitter jag nu som en zombie. Tre-fyra molekyler i mig har vaknat till liv, men resten av dem har dragit upp täcket över ögonen och vägrar vakna.

Det slog mig inatt då jag försökte somna. Jag har inte undervisat på snart tre år. Och så ska jag göra det idag. Nervös så in i norden. Och så måste man ju se sådär lagom cool ut också, så inte studenterna inser att man dryper av svett och stapplar på orden eftersom man är livrädd för dem.

Urk. Måste få kaffe. Sen blir allt bra. Det är en halvmulen morgon och det ska bli riktigt skönt att sitta en timme i bilen och samla tankarna innan föreläsningen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Håller tummarna. Din föreläsning går säkert bra!

Kram