onsdag, oktober 10, 2007

Tv-nörd in action

Jag har i dagarna blivit bloggare på jobbet. Snart kommer Hbl att lansera en tv-blogg där jag och ett par kollegor prisar och förfasar oss över tv-utbudet.

Vad tycker just du att vi ska skriva om? Jag är på jakt efter tv-kanaler och -program som folk tittar på. Jag är ju en allätare då det kommer till tv, så jag har vissa problem med urvalet. Jag vill kunna fokusera lite mer på en handfull program istället för att vara halvkass på alla.

Så välj och vraka, vad vill du läsa om?
Desperate Housewives, Heroes, Jericho, America's Next Top Model, House, Top Chef, Hell's Kitchen, Weeds, Idol, Grey's Anatomy, Brothers and Sisters, Dexter, Six Feet Under, Little Britain, Buffy the Vampire Slayer, Angel, Charmed, Ghost Whisperer, Survivor, Keeping up Appearances, Friends, ER, Sex and the City.

Inga kommentarer: