måndag, oktober 22, 2007

It's Kitty! Hello Kitty!

Ja vad ska man säga. Jag vill gråta men skrattar. Hello Kitty-grejerna måste vara det rysligaste som uppfunnits. Jag har rosaskimrande minnesbilder från barndomen då de karikerade kissekattorna började dyka upp. Och så har jag glittriga och rosaluktande bilder i närminnet av hur de återuppstått de senaste åren. Två av nio kattliv borde väl vara avklarade vid det här laget.


Värst av allt är väl att vuxna karlar bänt, svetsat och pillat ihop det här sockersöta avgasröret. Mycket skulle jag kunna tänka mig att pimpa Peugeoten med, men ett Hello Kitty-avgasrör?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker att My Little Pony är ett snäpp värre! Usch och fy om prinsessan vill ha sånt när hon blir lite äldre. Rosa i all ära men nån måtta får det vara på plastiga saker...!
En dag till att stryka i nedräkningen, skönt!