tisdag, augusti 28, 2007

Underbar katastrofdag

Katastrof 1: Ritar en helsidesgrafik om New Orleans under och efter orkanen Katrina på jobbet nu. Naturkatastrofer är som bekant något jag är fascinerad av.

Katastrof 2:
Möblerade om vardagsrummet på 20 minuter då jag kom hem från jobbet idag. Behövde ta ut en del aggressioner och ommöblering som annars tar på krafterna och humöret gick riktigt bra idag. Jag var effektiv som en liten tromb.

Katastrof 3: Har tittat på de sex första avsnitten av CBS-serien Jericho nu under kvällen. Serien handlar om människorna i det lilla samhället Jericho där man undkommit atombomberna som utplånat städer över hela USA.

Katastrof 4:
Tredje och sista avsnittet av Stormvarning ligger inspelat på digiboxen. Ska kolla avsnittet imorgon för att se om vetenskapsteamet lyckades förhindra total förödelse efter orkanen som hotade först Florida och därefter NYC.

Ingen katastrof: Nacksmärtan har gått över, men jag äter för säkerhets skull krumelurpillrena ännu några dagar. Och alla tänderna är fixade för första gången på åtminstone sju år. Tandläkaren fixade framtänderna igår och aldrig har jag haft en så vacker tandrad förr, har speglat käften i telefonen flera gånger idag bara för att försäkra mig om att det är på riktigt. Framtänderna är raka, likformade och enfärgade. Underbart!

Inga kommentarer: