onsdag, augusti 29, 2007

Också en förmåga

Vem har sagt att det är dåligt att spela tv-spel som barn?

O har städat Det Stora Köksskåpet idag. Även kallat Tupperwarekatastrofrummet. Den enda katastrofen som nu återstår att åtgärda är det fruktansvärda hyllpappret som vi inte kommit oss för att byta ut.

Tänk vad Tetris kan göra för ordningen i köket.
Jag är en mäkta imponerad make!

Jag fick lite dåligt samvete som sitter i arbetsrummet och bloggar istället för att hjälpa till med städningen, så jag frågade nyss halvskrikande genom lägenheten vad jag kan hjälpa till med. Gissa vad jag fick till svar av städnazin som sprejar bakteriedödare på allt som vidrörts av mänsklig hand och polerar golv tills händerna blöder? "Nej, jag gör det hellre själv, så vet jag att det blir ordentligt gjort!"

Tack för den! :)

Inga kommentarer: